onze tarieven
Flexibele prijzen voor KMO’s
Kies het abonnement dat bij je past en schaal moeiteloos op of af. Ons engelenteam past zich aan jouw behoeften aan, zodat jij kunt focussen op wat echt telt: je bedrijf laten groeien.
Onze flexibele abonnementen
Office Angels levert maatwerk tegen scherpe en flexibele tarieven. In een persoonlijk gesprek helpen we je de ideale mix van ondersteuning te vinden. Nog niet zeker hoeveel assistentie je nodig hebt?
Geen zorgen: onze abonnementen zijn ontworpen om mee te groeien met jouw behoeften. Je kunt altijd opschalen, afschalen of van diensten wisselen. Zo heb je altijd precies de juiste ondersteuning om je bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen.
Air
mode
ZWEEF NAAR SUCCES
Voor kleine bedrijven die soms een helpende hand kunnen gebruiken.
Angel
mode
HEMELSE HEFBOOM
Voor ambitieuze ondernemers die hun bedrijf naar het volgende level willen tillen.
HEAVEN
Mode
PARADIJS VAN PRODUCTIVITEIT
Voor bedrijven die willen excelleren in elke aspect van hun backoffice en operaties.
God
Mode
ALMACHTIGE ACCELERATIE
Opschalen doe je met een heel engelenkoor tot je beschikking.
Wat zegt Anja van ons?
Mijn Office Angel is echt het engeltje op mijn schouder dat me eraan herinnert dat ik het niet altijd zelf hoef te doen. Ik ben Highly Connected Relatie-expert voor ondernemers en hou ervan om nauw betrokken met mijn klanten in contact te staan. Het idee dat er A-, B-, C- en D-taken zijn en dat mijn C- en D-taken voor mijn Office Angel eerder als A-taken voelen die haar blij maken, was voor mij het lichtpunt dat ik nodig had. Ik had in mijn werk al beslist dat ik enkel nog met A-klanten werk, maar dat ik me daarnaast ook enkel nog met A-taken hoefde bezig te houden, had ik nog niet bedacht. Het leven wordt echt wel lichter met Office Angels aan je zijde!
Anja Pairoux
High-end Relationship Expert
www.anjapairoux.com
Heb je nog vragen?
Wat is het verschil tussen Virtual, Hybrid en On Premise Angels?
Een hybride assistent is iemand die zowel vanuit huis als op locatie werkt. Dit betekent dat je persoonlijk contact kunt hebben met je assistent, maar ook kunt profiteren van de flexibiliteit en besparing die een virtuele assistent biedt. Bij Angels on Premise werken onze engeltjes voornamelijk bij jou op kantoor, maar hebben ze ook de mogelijkheid om af en toe thuis te werken. Zo krijg je het beste van beide werelden!
Krijg ik een vaste Office Angel
Een Office Angel is je vaste aanspreekpunt binnen het bedrijf. Maar we hebben meerdere helpers, en we verdelen het werk zodat de juiste mensen aan de juiste taken werken.
Kan ik ongebruikte abonnementsuren overdragen naar de volgende maand?
Nee, ongebruikte abonnementsuren kunnen niet worden overgedragen naar de volgende maand. Bij Office Angels hanteren we een maandelijks vernieuwingssysteem om onze dienstverlening flexibel en up-to-date te houden. Dit stelt je in staat om elke maand je behoeften opnieuw te evalueren en je abonnement indien nodig aan te passen. Zo zorgen we ervoor dat onze ondersteuning altijd aansluit bij je actuele situatie en prioriteiten.
Wat gebeurt er indien we met vakantie gaan?
Als je er even tussenuit wilt, dan heb je de mogelijkheid om je prestaties te verminderen of zelfs helemaal te stoppen. Je betaalt dan alleen voor wat je nodig hebt, en niet voor wat je niet gebruikt. Je abonnement blijft gewoon doorlopen, tenzij je ervoor kiest om het op te zeggen. Zo geniet je van maximale flexibiliteit en vrijheid tijdens je vakantie.
Ik heb momenteel weinig werk. Kan ik tijdelijk stopzetten.
Ja, je hebt de volledige vrijheid om je abonnement te wijzigen of op te zeggen wanneer je maar wilt. Je hoeft ons alleen maar voor de 15de van elke maand te laten weten wat je beslissing is. Houd er wel rekening mee dat als je besluit om te stoppen, we je taak-beheersysteem moeten verwijderen om aan de GDPR-normen te voldoen. Maar we hopen dat je bij ons blijft, want we hebben een geweldige flexibele oplossing voor je die perfect aansluit bij je behoeften.
Wat gebeurt er als mijn contactpersoon niet beschikbaar is?
Geen zorgen, we hebben een plan voor als je vaste contactpersoon even niet beschikbaar is. Bij Office Angels werken we in teams, dus er staat altijd een collega klaar om in te springen. Deze vervangende engel heeft toegang tot alle nodige informatie over jouw projecten en voorkeuren, zodat de dienstverlening soepel doorloopt.
Bovendien houden we intern alles goed gedocumenteerd, zodat elke angel snel op de hoogte is van jouw situatie. Zo zorgen we ervoor dat je altijd de ondersteuning krijgt die je nodig hebt, ook als je vaste contactpersoon er even niet is.
Mocht je toch liever wachten op je vertrouwde angel, dan kunnen we dat natuurlijk ook regelen. We zijn flexibel en stemmen graag af op wat voor jou het beste werkt.
Wat als de samenwerking met mijn virtuele assistent niet naar wens verloopt?
We begrijpen dat een goede klik essentieel is voor een prettige samenwerking. Als je merkt dat de samenwerking met je virtuele assistent niet helemaal lekker loopt, moedigen we je aan om dit zo snel mogelijk aan te kaarten. Je kunt hiervoor terecht bij je Customer Success Angel of direct contact opnemen met ons kantoor.
We nemen je feedback serieus en zullen samen met jou naar een passende oplossing zoeken. Dit kan variëren van het bespreken van de situatie met je huidige assistent om verbeterpunten aan te pakken, tot het zoeken naar een andere angel binnen ons team die beter bij jouw wensen en werkstijl past.
Onze flexibele aanpak stelt ons in staat om snel te schakelen en aanpassingen te maken. Het doel is altijd om ervoor te zorgen dat je de ondersteuning krijgt die je nodig hebt en verdient. We streven ernaar om elke uitdaging om te zetten in een kans om onze dienstverlening te verbeteren.
Vergeet niet: jouw tevredenheid staat voorop. We zullen er alles aan doen om de samenwerking weer soepel te laten verlopen, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is voor jouw bedrijf.
Hoe zit het met de privacy, vertrouwelijkheid en veiligheid van mijn (bedrijfs)gegevens?
Bij Office Angels hechten we veel belang aan deze belangrijke kwestie. Jouw assistent en wij gaan een (arbeids)overeenkomst aan waarin deze zaken duidelijk worden omschreven en worden gehandhaafd met financiële aansprakelijkheid.
Office Angels beschikt over een thuiswerkprotocol: dit is een wettelijke norm die de exacte voorwaarden bepaalt voor de thuiswerksituatie en de bescherming van gegevens. Je gegevens worden alleen opgeslagen op de server van jouw bedrijf of op onze veilige cloudomgeving. Wij hanteren altijd minimaal 2FA normen om onze omgevingen te beveiligen.
Ik ben heel tevreden van mijn Office Angel en wil hem/haar zelf in dienst nemen. Kan dat?
Wij zijn blij dat je tevreden bent met jouw Office Angel. Onze assistenten zijn echter gebonden aan een contract met ons en kunnen niet zomaar overstappen naar jouw bedrijf. Als je in de toekomst overweegt om een eigen assistent aan te nemen, dan staan we voor je klaar om je te adviseren en te ondersteunen.
Hoe werkt een samenwerking met een hybride assistent eigenlijk?
Elke samenwerking is uniek en hangt af van de wensen van de opdrachtgever. Sommige opdrachtgevers verwachten dat we regelmatig op hun kantoor aanwezig zijn, andere vinden het prima als we af en toe langskomen. Met behulp van cloudtechnologie kunnen we ons werk efficiënt en flexibel vanop afstand uitvoeren. We communiceren via e-mail en telefoon, maar we kunnen ook online vergaderen met apps zoals Teams of Zoom. Je kan ook een afspraak maken met jouw Office Angels in ons kantoor en daar samenwerken. We zijn flexibel en staan open voor alle opties.
Kan mijn Office Angel in mijn naam betalingen verrichten?
Als je je assistent toestemming geeft om namens jou betalingen te doen, is dat een beslissing die je zelf moet nemen. Zorg ervoor dat je duidelijke afspraken maakt, zodat eventuele fouten minimaal zijn. Houd er rekening mee dat Office Angels niet aansprakelijk is voor eventuele financiële fouten. Bespreek dit van tevoren met je engeltje en vraag of ze zich er goed bij voelen.
Contacteer ons
Begin vandaag nog met het vereenvoudigen van je zakelijke leven! Het invullen van ons contactformulier is de eerste stap naar het effectief beheren en uitbesteden van je B- en C-taken.
Bij Office Angels begrijpen we hoe kostbaar je tijd is. Daarom bieden we op maat gemaakte oplossingen die perfect aansluiten bij jouw unieke behoeften.
Laat ons je helpen om meer ruimte in je agenda te creëren, zodat je je kunt focussen op wat echt belangrijk is voor je bedrijf.
Vul nu het formulier in en één van onze Customer Success Angels zal spoedig contact met je opnemen om je zakelijke uitdagingen om te zetten in kansen.