Praktijkvoorbeeld
NETTE WAGEN, NETTE ADMINISTRATIE, GROEIEN MAAR!
Mo en Bart hebben sinds 2010 een Car Detailing bedrijf. Ze werken 6 op 7 dagen en hebben geen energie meer om de overige tijd met hun gezin door te brengen.
Inleiding
Mo en Bart zijn jeugdvrienden die samen een bedrijf zijn gestart. Met veel succes. Het enige nadeel is dat het zoveel energie kost dat ze op hun vrije dat te moe zijn om iets met het gezin te doen.

profielschets
Mo en Bart hebben sinds 2010 een Car Detailing bedrijf. Ze werken nog steeds zonder extra personeel.
Ze werken beiden de klok rond om wagens zoals nieuw te maken zowel interieur als exterieur.
Ze werken van maandag t.e.m. zaterdag en zondag zijn ze beiden te moe om nog activiteiten met het gezin te doen.
Door de heel positieve reviews, komen er automatisch klanten naar hen. De wachtlijst is lang.
Mo en Bart hebben beiden te weinig energie om zich met de administratie bezig te houden, met als gevolg dat leveranciers te laat betaald worden.
ABONNEMENT: ANGEL MODE
Berekening
Office Angel: 8 uur
Sales Angel: 4 uur
Finance Angel: 5 uur
Business Angel: 4 uur
Totaal uren: 21 uren / maand
Totaal BEDRAG: 1.974 EUR excl. btw
WAT WE DOEN
Office
-
Dagelijkse administratie
-
Inkomende facturen opstellen en verwerken
-
Uitgaande facturen klaarzetten voor betaling
-
Opvolgen inkomende betalingen
-
Afpunten boekhouding
-
E-mails beantwoorden
- Secretariaatswerk
Sales
-
Offertes opmaken, versturen en opvolgen
Marketing
-
Google Ads en Facebook Ads opvolgen
-
SEO Posts inplannen
FINANCE
-
Financieel plan uitwerken voor groei mogelijkheden
BUSINESS
- Strategie vaststellen met doelen voor +1 jaar
MEER WETEN?

Wat zegt Alix van ons?
Wow, wat een leuke manier van werken voor mij. Ik ben professionele fotografe en ben vaak de baan op voor fotoshoots of als regisseur. Dankzij mijn Office Angel worden mijn afspraken ingepland en wordt mijn facturatie tijdig gedaan en opgevolgd. Zelfs mijn website wordt onderhouden door het team. Ik had dit al veel eerder moeten doen.
Alix Cruyt
Le Mediamix d’Alix
Heb je nog vragen?
Wat is het verschil tussen een hybride en een virtuele assistent?
Een hybride assistent, in tegenstelling tot een virtuele, kan enige tijd doorbrengen in zowel hun thuiskantoor als op locaties van cliënten. Directe communicatie en uitwisselingen zijn een voordeel van hybride ondersteuning, terwijl lagere reiskosten een voordeel zijn van uitsluitend werken met virtuele assistenten.
Krijg ik een vaste Office Angel
Een Office Angel is je vaste aanspreekpunt binnen het bedrijf. Maar we hebben meerdere helpers, en we verdelen het werk zodat de juiste mensen aan de juiste taken werken.
Kan ik mijn ongebruikt krediet overdragen naar de volgende maand?
Jouw krediet is niet overdraagbaar naar de volgende maand. Zie je dat het een maand rustiger zal zijn of heb je een andere reden, dan kan je 1 maand per jaar het abonnement gewoon “bevriezen”. Je kan ook steeds downscalen of upscalen naar een ander abonnement indien je ons een berichtje stuurt voor de 15de van elke maand. Dan zorgen we dat jouw vraag toegepast wordt vanaf de volgende maand.
Wat gebeurt er indien we met vakantie gaan?
Je kan 1 maand per jaar jouw abonnement pauzeren of “bevriezen”. Een soort van slaapstand. Heb je tijdens jouw vakantie toch nog werk voor ons, dan plannen we dat gewoon zo in.
Ik heb momenteel weinig werk. Kan ik tijdelijk stopzetten.
Ja. Je kan maandelijks veranderen van abonnementsformule of maandelijks opzeggen uiterlijk voor de 15de van elke maand.
Wat gebeurt er als mijn contactpersoon niet beschikbaar is?
Wij zorgen ervoor dat de dossierkennis zoveel mogelijk bij dezelfde mensen in onze organisatie blijft, of er nu behoefte is aan specialistisch werk of de vaste medewerker ziek of met verlof is. In elk geval zorgen we voor een efficiënte en correcte opvolging zodat uw (administratieve) taken vlot blijven verlopen.
Wat als de samenwerking met mijn virtuele assistent niet naar wens verloopt?
Het is mogelijk dat de klik in sommige gevallen niet optimaal is. Office Angels houdt altijd de vinger aan de pols en vervangt, indien nodig, een collega voor de virtuele assistent in kwestie.
Hoe zit het met de privacy, vertrouwelijkheid en veiligheid van mijn (bedrijfs)gegevens?
Wij van Office Angels zijn van mening dat dit een kritische kwestie is. Jouw assistent en wij sluiten een (arbeids)overeenkomst af waarin deze zaken nauwkeurig worden vastgelegd en worden afgedwongen met een boete.
Office Angels heeft een thuiswerkprotocol: dit is een wettelijke regel die de precieze criteria vastlegt voor de thuiswerkomgeving en informatiebeveiliging. Uw informatie wordt enkel bewaard op de server van uw bedrijf of op onze beveiligde cloudomgeving. Wij gebruiken steeds minimum 2FA standaarden om onze omgevingen te beveiligen.
Ik ben heel tevreden van mijn Office Angel en wil hem/haar zelf in dienst nemen. Kan dat?
Een positieve ervaring met jouw Office Angel is precies waar wij naar streven. De assistenten kunnen echter niet rechtstreeks door ons bedrijf in dienst worden genomen. Mocht je in de toekomst besluiten om jouw eigen virtuele assistent in dienst te nemen, dan helpen wij je graag bij dit proces.
Hoe werkt een samenwerking met een hybride assistent eigenlijk?
Samenwerkingen verschillen van opdrachtgever tot opdrachtgever. Sommigen wensen dat we steeds op kantoor werken, anderen zien ons graag sporadisch komen. Dankzij cloudtechnologie kunnen we perfect ons werk van op afstand klaar krijgen. Communicatie kan via e-mail en telefonisch gebeuren, maar ook online meetings kunnen doorgaan met apps zoals Teams of Zoom. Je kan ook afspreken met jouw Office Angels bij ons op kantoor en daar samenwerken. We staan open voor alle mogelijkheden.
Kan mijn virtuele assistent in mijn naam betalingen verrichten?
Dat kunt u vrij bepalen. Om misbruik te voorkomen, hebben we strenge regels opgesteld.
Ik ben heel tevreden van mijn Office Angel en wil hem/haar zelf in dienst nemen. Kan dat?
Een positieve ervaring met jouw Office Angel is precies waar wij naar streven. De assistenten kunnen echter niet rechtstreeks door ons bedrijf in dienst worden genomen. Mocht je in de toekomst besluiten om jouw eigen virtuele assistent in dienst te nemen, dan helpen wij je graag bij dit proces.
JOUW PERSOONLIJKE ASSISTENT
Wij begrijpen hoe het voelt om een zelfstandige bedrijfsleider te zijn, en we begrijpen ook hoe moeilijk het is om goede medewerkers te vinden. Het kan allemaal, of het nu gaat om een tijdelijke opdracht of je wilt gewoon kunnen vertrouwen op een team van hardwerkende engelen. We zijn niet alleen gigaflexibel, maar we werken ook alsof jouw bedrijf ons bedrijf is. Onze inspanningen zijn meetbaar en je kunt ze nauwkeurig budgetteren.
Aarzel niet om een afspraak te maken zodat we elkaar kunnen leren kennen. We ontmoeten elkaar bij voorkeur virtueel, maar persoonlijk overleg bij ons op kantoor is ook mogelijk. Heb je moeite om je te verplaatsen? Dan komen wij naar jou toe.