0800 64 600 hallo@officeangels.be

onze oplossing voor de

Horeca sector

In de wandelgangen hoor je vaak: “Een goede voorbereiding is al een geslaagde helft van de dienst”. Niets is minder waar. Maar wie doet jouw administratie tijdens de voorbereiding en de dienst? Bekijk hieronder de mogelijkheden.

Wat we doen voor jou

Facturen en aankoopbonnen zorgvuldig verwerken zodat jij tijdig overhead -en foodcost kan monitoren. Het is slechts een voorbeeld van de vele taken die moeten gebeuren zodat jij en jouw restaurant, bakkerij, chocolaterie, slagerij of vishandel kunnen floreren.

Jouw medewerkers

Jouw medewerkers zijn belangrijk en dus ook hun hele administratie. We zorgen voor jouw personeelsadministratie en staan dagelijks in contact met de sociale secretariaten voor bijna al onze klanten. Ben je niet zeker of alle wettelijke documenten in orde zijn voor jouw medewerkers? Vraag het ons en we geven jou een antwoord. 

Agendabeheer

Aankoopbeheer

Websitebeheer

Dit is slechts een greep van onze mogelijkheden. Klik op één van deze 2 knoppen voor meer opties.

Dit is slechts een greep van de administratieve
taken dat je van ons mag verwachten 

  • E-mailbeheer

    We versturen en beantwoorden mails vanuit jouw domein.

  • Agendabeheer

    Op vastgelegde momenten kunnen we afspraken inboeken voor jou.

  • Planning en organisatie

    We helpen jou bij het inplannen van jouw opdrachten voor jou en jouw medewerkers.

  • Offertes opvragen

    We vragen en vergelijken offertes voor jou op. We zetten alles op een rijtje zodat jij de beste prijs/kwaliteit keuze kan maken.

  • Typewerk en gegevensinvoer

    Administratie in z’n breedste vorm. 

  • Verkoop

    We volgen jouw verkoopsopportuniteiten op, maken offertes en volgen de offertes op.

  • Telefoonbeheer

    Wordt je liever niet gestoord op bepaalde momenten. Laat ons de inkomende gesprekken opnemen.

  • Facturatie

    Inkomende en uitgaande facturen op een correcte wijze verwerken en inboeken. We kunnen ook de betalingen voor jou opvolgen.

  • Debiteuren controle

    Wij contacteren jouw klanten en volgen de achterstallige betalingen op. 

  • Bestellingen plaatsen

    Materialen en producten nodig? Wij zorgen ervoor dat jouw bestellingen tijdig gedaan worden.

  • Sociale media

    Maak je werk kenbaar aan jouw klanten. Wij zorgen voor het tijdelijk posten van jouw kunde op verschillende sociale media-kanalen.

  • Website beheer

    We kunnen jouw website maken en steeds up-to-date houden.

  • IT-infrastructuur

    Heb je computer -of software problemen? Wij zorgen dat alles op rolletjes loopt. 

  • Relatiebeheer

    Je wil jouw goede klanten en/of medewerkers een geschenk geven? We zorgen voor de hele afhandeling van a to z.

  • Personeelsadministratie

    Lonen, vakantie en planning zijn vanaf nu geen issue meer. 

Wie zijn onze klanten Engelen in

de Horecasector

  • Bakker
  • Barista
  • Beveiliger
  • Cafébaas
  • Cateraar
  • Chocolatier
  • Freelance kok
  • Horecaondernemer
  • Hotel Manager
  • Hotelier
  • Portier
  • Restaurant
  • Restaurantmanager
  • Slager
  • Sommelier
  • Theesommelier
  • Traiteur
  • Vishandelaar
  • Wijnhandelaar

Onze prijzen

Wij werken in het volste vertrouwen. Jouw onderneming behandelen we alsof het onze eigen onderneming is. Transparantie begint bij een open prijszetting.