onze oplossing voor de
retail- en distributiesector
Deze sectoren staan onder constante prijsdruk vanuit alle windrichtingen.
Retailers en groothandelaars zijn uiterste creatievelingen en passen elke marketingstrategie toe dat er bestaat. Ondertussen houden wij achter de schermen de motoren van de onderneming draaiende.
Wat we doen voor jou
Jouw klanten verdienen alle aandacht. Je neemt de tijd om jouw klanten te koppelen aan het juiste product. Je bent niet alleen innoverend in dienst -en winkelbeleving, maar daarenboven spring je mee op de ecommerce-trein. Wij zorgen dat je niet ontspoort met onderstaande diensten.
Jouw medewerkers
Jouw medewerkers zijn belangrijk en dus ook hun hele administratie. We zorgen voor jouw personeelsadministratie en staan dagelijks in contact met de sociale secretariaten voor bijna al onze klanten. Ben je niet zeker of alle wettelijke documenten in orde zijn voor jouw medewerkers? Vraag het ons en we geven jou een antwoord.
Aankoopbeheer
Facturatie
Credit Control
Dit is slechts een greep van onze mogelijkheden. Klik op één van deze 2 knoppen voor meer opties.
Dit is slechts een greep van de administratieve taken dat je van ons mag verwachten
-
E-mailbeheer
We versturen en beantwoorden mails vanuit jouw domein.
-
Agendabeheer
Op vastgelegde momenten kunnen we afspraken inboeken voor jou.
-
Planning en organisatie
We helpen jou bij het inplannen van jouw opdrachten voor jou en jouw medewerkers.
-
Offertes opvragen
We vragen en vergelijken offertes voor jou op. We zetten alles op een rijtje zodat jij de beste prijs/kwaliteit keuze kan maken.
-
Typewerk en gegevensinvoer
Administratie in z’n breedste vorm.
-
Verkoop
We volgen jouw verkoopsopportuniteiten op, maken offertes en volgen de offertes op.
-
Telefoonbeheer
Wordt je liever niet gestoord op bepaalde momenten. Laat ons de inkomende gesprekken opnemen.
-
Facturatie
Inkomende en uitgaande facturen op een correcte wijze verwerken en inboeken. We kunnen ook de betalingen voor jou opvolgen.
-
Debiteuren controle
Wij contacteren jouw klanten en volgen de achterstallige betalingen op.
-
Bestellingen plaatsen
Materialen en producten nodig? Wij zorgen ervoor dat jouw bestellingen tijdig gedaan worden.
-
Sociale media
Maak je werk kenbaar aan jouw klanten. Wij zorgen voor het tijdelijk posten van jouw kunde op verschillende sociale media-kanalen.
-
Website beheer
We kunnen jouw website maken en steeds up-to-date houden.
-
IT-infrastructuur
Heb je computer -of software problemen? Wij zorgen dat alles op rolletjes loopt.
-
Relatiebeheer
Je wil jouw goede klanten en/of medewerkers een geschenk geven? We zorgen voor de hele afhandeling van a to z.
-
Personeelsadministratie
Lonen, vakantie en planning zijn vanaf nu geen issue meer.
Wie zijn onze klanten Engelen in
de retail -en groothandelsector
- Apotheken
- Bakkerijen
- Bioscopen
- Bloemenwinkels
- Boekhandels
- Bouwmarkten
- Buurtwinkels
- Computerwinkels
- Discounters
- Distributeurs
- Elektrowinkels
- Fietsenwinkels
- Groenten -en fruitwinkels
- Kledingswinkels
- Krantenwinkels
- Kringloopwinkels
- Logistieke bedrijven
- Marktkramers
- Meubelwinkels
- Muziekwinkels
- Onderdelenwinkels
- Opticiens
- Reisbureaus
- Schoenwinkels
- Slagerijen
- Speciaalzaken
- Speelgoedwinkels
- Sportwinkels
- Supermarkten
- Transportbedrijven
- Tuincentra
- Verfwinkels
- Vishandels
- Wijnwinkels
- Zelfbedieningswarenhuizen
Onze prijzen
Wij werken in het volste vertrouwen. Jouw onderneming behandelen we alsof het onze eigen onderneming is. Transparantie begint bij een open prijszetting.