+3215151860 hallo@officeangels.be

Praktijkvoorbeeld

AUTOHANDEL IN GOD MODE

Frank is sinds 2018 zelfstandig autohandelaar en heeft een garage met voornamelijk tweedehands wagens die hij opkoopt en verkoopt.

Inleiding

Frank is 41 jaar en heeft sinds 2018 een autohandel. Hij heeft een bestaande handel overgenomen van zijn voormalige werkgever en baat nu de zaak uit met 2 verkopers in dienst.

Frank heeft één zoon en is single. Hij verlangt naar meer gezinstijd met zijn zoon. 

profielschets

Frank is autoverkoper.

Hij heeft 2 verkopers in dienst.
Hij houdt zich voornamelijk bezig met aankoop en administratie.
Hij is vaak op verplaatsing en zit dus weinig op kantoor.
Frank werkt 6 dagen per week
Frank houdt niet van administratie en wil zich bezig houden met de groei van het bedrijf

Abonnement: God Mode

Berekening

Office Angel: 14 uur

Sales Angel: 20 uur

Marketing Angel: 8 uur

Web Angel: 5 uur

Totaal uren: 47 uren / maand

Totaal BEDRAG: 2.584 EUR excl. btw

WAT WE DOEN

Office

  • Auto’s inschrijven

  • Planning van de autokeuring regelen

  • Facturen opmaken voor klanten

Sales

  • Afspraken inplannen in agenda
  • Prospecten bellen
  • Verkoopdossiers voorbereiden en klaarzetten
  • Inkoopdeals opzoeken op 2dehands, Autoscout, …

Marketing

  • Google Ads en Facebook Ads opvolgen

  • SEO Posts inplannen

Web

  • Verkochte wagens aanpassen op de website

  • Nieuwe deals posten op de website

MEER WETEN?

Wat zegt Alix van ons?

Wow, wat een leuke manier van werken voor mij. Ik ben professionele fotografe en ben vaak de baan op voor fotoshoots of als regisseur. Dankzij mijn Office Angel worden mijn afspraken ingepland en wordt mijn facturatie tijdig gedaan en opgevolgd. Zelfs mijn website wordt onderhouden door het team. Ik had dit al veel eerder moeten doen.

Alix Cruyt
Le Mediamix d’Alix

Heb je nog vragen?

Wat is het verschil tussen een hybride en een virtuele assistent?

Een hybride assistent, in tegenstelling tot een virtuele, kan enige tijd doorbrengen in zowel hun thuiskantoor als op locaties van cliënten. Directe communicatie en uitwisselingen zijn een voordeel van hybride ondersteuning, terwijl lagere reiskosten een voordeel zijn van uitsluitend werken met virtuele assistenten.

Krijg ik een vaste Office Angel

Een Office Angel is je vaste aanspreekpunt binnen het bedrijf. Maar we hebben meerdere helpers, en we verdelen het werk zodat de juiste mensen aan de juiste taken werken.

Kan ik mijn ongebruikt krediet overdragen naar de volgende maand?

Jouw krediet is niet overdraagbaar naar de volgende maand. Zie je dat het een maand rustiger zal zijn of heb je een andere reden, dan kan je 1 maand per jaar het abonnement gewoon “bevriezen”. Je kan ook steeds downscalen of upscalen naar een ander abonnement indien je ons een berichtje stuurt voor de 15de van elke maand. Dan zorgen we dat jouw vraag toegepast wordt vanaf de volgende maand.

Wat gebeurt er indien we met vakantie gaan?

Je kan 1 maand per jaar jouw abonnement pauzeren of “bevriezen”. Een soort van slaapstand. Heb je tijdens jouw vakantie toch nog werk voor ons, dan plannen we dat gewoon zo in. 

Ik heb momenteel weinig werk. Kan ik tijdelijk stopzetten.

Ja. Je kan maandelijks veranderen van abonnementsformule of maandelijks opzeggen uiterlijk voor de 15de van elke maand. 

Wat gebeurt er als mijn contactpersoon niet beschikbaar is?

Wij zorgen ervoor dat de dossierkennis zoveel mogelijk bij dezelfde mensen in onze organisatie blijft, of er nu behoefte is aan specialistisch werk of de vaste medewerker ziek of met verlof is. In elk geval zorgen we voor een efficiënte en correcte opvolging zodat uw (administratieve) taken vlot blijven verlopen.

Wat als de samenwerking met mijn virtuele assistent niet naar wens verloopt?

Het is mogelijk dat de klik in sommige gevallen niet optimaal is. Office Angels houdt altijd de vinger aan de pols en vervangt, indien nodig, een collega voor de virtuele assistent in kwestie.

Hoe zit het met de privacy, vertrouwelijkheid en veiligheid van mijn (bedrijfs)gegevens?

Wij van Office Angels zijn van mening dat dit een kritische kwestie is. Jouw assistent en wij sluiten een (arbeids)overeenkomst af waarin deze zaken nauwkeurig worden vastgelegd en worden afgedwongen met een boete.

Office Angels heeft een thuiswerkprotocol: dit is een wettelijke regel die de precieze criteria vastlegt voor de thuiswerkomgeving en informatiebeveiliging. Uw informatie wordt enkel bewaard op de server van uw bedrijf of op onze beveiligde cloudomgeving. Wij gebruiken steeds minimum 2FA standaarden om onze omgevingen te beveiligen.

Ik ben heel tevreden van mijn Office Angel en wil hem/haar zelf in dienst nemen. Kan dat?

Een positieve ervaring met jouw Office Angel is precies waar wij naar streven. De assistenten kunnen echter niet rechtstreeks door ons bedrijf in dienst worden genomen. Mocht je in de toekomst besluiten om jouw eigen virtuele assistent in dienst te nemen, dan helpen wij je graag bij dit proces.

Hoe werkt een samenwerking met een hybride assistent eigenlijk?

Samenwerkingen verschillen van opdrachtgever tot opdrachtgever. Sommigen wensen dat we steeds op kantoor werken, anderen zien ons graag sporadisch komen. Dankzij cloudtechnologie kunnen we perfect ons werk van op afstand klaar krijgen. Communicatie kan via e-mail en telefonisch gebeuren, maar ook online meetings kunnen doorgaan met apps zoals Teams of Zoom. Je kan ook afspreken met jouw Office Angels bij ons op kantoor en daar samenwerken. We staan open voor alle mogelijkheden.

Kan mijn virtuele assistent in mijn naam betalingen verrichten?

Dat kunt u vrij bepalen. Om misbruik te voorkomen, hebben we strenge regels opgesteld.

Ik ben heel tevreden van mijn Office Angel en wil hem/haar zelf in dienst nemen. Kan dat?

Een positieve ervaring met jouw Office Angel is precies waar wij naar streven. De assistenten kunnen echter niet rechtstreeks door ons bedrijf in dienst worden genomen. Mocht je in de toekomst besluiten om jouw eigen virtuele assistent in dienst te nemen, dan helpen wij je graag bij dit proces.

JOUW PERSOONLIJKE ASSISTENT

Wij begrijpen hoe het voelt om een zelfstandige bedrijfsleider te zijn, en we begrijpen ook hoe moeilijk het is om goede medewerkers te vinden. Het kan allemaal, of het nu gaat om een tijdelijke opdracht of je wilt gewoon kunnen vertrouwen op een team van hardwerkende engelen. We zijn niet alleen gigaflexibel, maar we werken ook alsof jouw bedrijf ons bedrijf is. Onze inspanningen zijn meetbaar en je kunt ze nauwkeurig budgetteren.

Aarzel niet om een afspraak te maken zodat we elkaar kunnen leren kennen. We ontmoeten elkaar bij voorkeur virtueel, maar persoonlijk overleg bij ons op kantoor is ook mogelijk. Heb je moeite om je te verplaatsen? Dan komen wij naar jou toe.