Office angels
De Hybride assistent
Er zijn heel wat zaken die we kunnen doen voor jou en jouw bedrijf.
Onze Office Angels zijn hybride assistenten die tijdelijk of vast inzetbaar zijn.
Bekijk hieronder ons aanbod aan diensten.
Waarom klanten voor Office Angels kiezen
Vlaanderen en Brussel tellen al meer dan 200.000 freelancers. Kleine bedrijven zijn vaak op zoek naar allround talent, maar wij geloven dat specialiteiten het best worden verzorgd door specialisten. Daarom hebben we bij Office Angels ons team samengesteld uit toegewijde professionals die zich richten op het bieden van gespecialiseerde ondersteuning aan jou en je bedrijf. We bieden niet slechts één persoon die je helpt in je bedrijf, maar een heel team dat zich toelegt op het ondersteunen van jouw behoeften.
WAAROM WORDT JE KLANT BIJ OFFICE ANGELS?
Bij Office Angels ontdek je de kracht van samenwerking met top freelancers uit diverse specialisaties zoals administratie, web, IT, Marketing, HR en Juridische diensten. Hier zijn een paar redenen waarom je klant wilt worden bij ons:
Toegang tot expertise
Wij verbinden je met freelancers die niet alleen vakkundig zijn, maar ook jarenlange ervaring hebben in hun vakgebied. Ze brengen een schat aan kennis en ervaring mee die direct inzetbaar is voor jouw projecten.
Flexibiliteit
Of je nu op zoek bent naar tijdelijke ondersteuning tijdens piekperioden, specifieke expertise voor een project, of innovatieve oplossingen voor complexe problemen, onze freelancers zijn flexibel inzetbaar op basis van jouw behoeften.
Kostenbesparing
Met freelancers vermijd je de vaste kosten van fulltime medewerkers. Je betaalt enkel voor de expertise wanneer je die nodig hebt, wat aanzienlijk kan schelen in je budget.
Snelheid en efficiëntie
Onze freelancers zijn gewend om snel in te springen en zich aan te passen aan nieuwe projecten en omgevingen. Dit betekent dat je projecten sneller van start kunnen gaan en efficiënter uitgevoerd worden, zonder in te leveren op kwaliteit.
Innovatie en frisse ideeën
Freelancers werken vaak voor verschillende klanten en industrieën, waardoor ze een breed scala aan ervaringen en ideeën meenemen die een frisse wind kunnen laten waaien door jouw organisatie.
Office Angel in de kijker
Elke fungeert zowel als virtueel assistent als hybride assistent voor haar klanten. Naast haar rol als Office Angel, vervult ze ook functies als Marketing- en Business Angel. Met meer dan 15 jaar ervaring als zaakvoerder van een handelszaak, heeft ze expertise opgebouwd in financiën, administratie en personeelszaken. Personen zoals Elke zetten zich dagelijks in voor onze klanten en zijn van onschatbare waarde voor de groei van hun bedrijf. Ze is dé assistente die je nodig hebt om je bedrijf te laten floreren.
Office angels
Office Angels zijn verantwoordelijk voor het verzamelen, organiseren en verspreiden van informatie en documenten binnen een organisatie. Ze helpen leiders en andere teamleden met hun dagelijkse taken en zorgen voor een efficiënte en nauwkeurige administratie.
Sales angels
Sales Angels helpen jouw klanten bij het kiezen en kopen van artikelen of diensten. Ze zijn klantvriendelijk, spraakzaam, energiek en servicegericht, met als doel de klanten tevreden te stellen en de verkoop te verhogen.
Web angels
Web Angels maken en beheren websites. Ze zijn verantwoordelijk voor het ontwerp, de functionaliteit en de interactiviteit van een website. Ze doen dit zonder de veiligheid en gebruikerservaring uit het oog te verliezen.
IT angels
IT Angels werken als systeembeheerder in je bedrijf. Ze kijken naar oplossingen om je werkstromen te automatiseren en zorgen ervoor dat je digitale vrijheid krijgt.
Marketing angels
Marketing Angels maken reclame voor uw merk, goederen of diensten. Ze onderzoeken de eisen en voorkeuren van de doelgroep, stellen een actieplan op en voeren het uit.
Training angels
Training Angels maken en geven opleidingen die passen bij jouw situatie. Zij zijn experts in hun vakgebied en helpen jou en je studenten verder.
Project angel
Project Angels zijn projectmanagers die projecten en evenementen leiden. Zij zijn vooral goed in het communiceren, het creëren van een structuur, het houden van het overzicht en het aansturen.
HR angel
HR Angels zijn experts die helpen bij het aannemen en evalueren van werknemers. Ze zorgen ervoor dat het HR-beleid en de HR-procedures worden gevolgd op een manier die past bij de cultuur en de doelen van de organisatie.
Legal angel
Legal Angels bieden begeleiding met betrekking tot wettelijke rechten en verantwoordelijkheden, helpen met de naleving van GDPR-regelgeving en houden zich bezig met het beoordelen en opstellen van contractuele overeenkomsten.
Business angel
Business Angels spelen een actieve rol bij het vaststellen van bedrijfsdoelen en strategische doelstellingen. Ze bieden suggesties om processen te verbeteren en resultaten te optimaliseren.
Office angels
Sales angels
Web angels
IT angels
Marketing angels
Training angels
Project angel
HR angel
Legal angel
Business angel
Hoeveel kost me al dat moois?
Bij Office Angels kies je zelf hoe je ondersteund wilt worden. Je kunt een abonnement nemen voor virtuele angels of assistenten, die je snel en voordelig kunnen helpen met allerlei taken. Of je kunt kiezen voor een hybride of On Premise abonnement, waarbij we een geschikte angel of assistent voor je zoeken die ook op locatie kan werken. Dit kost iets meer, omdat we eerst binnen ons team kijken en dan verder zoeken in ons netwerk van freelancers. Je betaalt naast het abonnement, voor de geleverde diensten volgens onze uurtarieven.
Probeer Office Angels 1 maand zonder abonnement. No strings attached!
Air mode
Virtual angels
Maandelijks
100% virtual
- Geniet van al onze diensten
- Ongelimiteerd aantal Angels tot jouw beschikking
- Online takenbeheer via onze Angelsdesk
- Je eigen @officeangels.be adres
Angel mode
Hybrid angels
Maandelijks
30% - 100% virtual
- Geniet van al onze diensten
- Ongelimiteerd aantal Angels tot jouw beschikking
- Online takenbeheer via onze Angelsdesk
- Je eigen @officeangels.be adres
God mode
Angels on premise
Maandelijks
Max 30% virtual
- Geniet van al onze diensten
- Ongelimiteerd aantal Angels tot jouw beschikking
- Online takenbeheer via onze Angelsdesk
- Je eigen @officeangels.be adres
-25% korting
Air mode
Virtual angels
Semestrieel
100% virtual
354 EUR / semester
- Geniet van al onze diensten
- Online takenbeheer via onze Angelsdesk
- Je eigen @officeangels.be adres
- 25% korting op opleidingen
-25% korting
Angel mode
Hybrid angels
Semestrieel
30% - 100% virtual
666 EUR / semester
- Geniet van al onze diensten
- Online takenbeheer via onze Angelsdesk
- Je eigen @officeangels.be adres
- 25% korting op opleidingen
-25% korting
God mode
Angels on premise
Semestrieel
Max 30% virtual
984 EUR / semester
- Geniet van al onze diensten
- Online takenbeheer via onze Angelsdesk
- Je eigen @officeangels.be adres
- 25% korting op opleidingen
Meer dan 70% van onze klanten werkt langer dan 1 jaar samen met ons omwille van ons uniek ecosysteem.
Wat zegt OLIVIER van ons?
Bij Stolm verzorgen we het complete interieur van woningen, wat weinig tijd overlaat voor onze eigen administratie. Gelukkig kunnen we daarvoor altijd rekenen op Office Angels. Zij hebben niet alleen onze nieuwe website gecreëerd, waar we enorm tevreden over zijn, maar hebben ook onze online aanwezigheid versterkt. Bovendien vormen de Business Angels een uitstekende sparringpartner om onze ideeën te bespreken. We maken bijna gebruik van alle diensten die Office Angels biedt, wat voor mij een ware zegen is. Ik heb een team van professionals tot mijn beschikking die snel kunnen schakelen en precies begrijpen hoe ik werk.
Olivier Stroobant
Zaakvoerder Stolm Totaalinterieur
www.stolm.be
JOUW PERSOONLIJKE ASSISTENT
Wij begrijpen hoe het voelt om een zelfstandige bedrijfsleider te zijn, en we begrijpen ook hoe moeilijk het is om goede medewerkers te vinden. Het kan allemaal, of het nu gaat om een tijdelijke opdracht of je wilt gewoon kunnen vertrouwen op een team van hardwerkende engelen. We zijn niet alleen gigaflexibel, maar we werken ook alsof jouw bedrijf ons bedrijf is. Onze inspanningen zijn meetbaar en je kunt ze nauwkeurig budgetteren.
Aarzel niet om een afspraak te maken zodat we elkaar kunnen leren kennen. We ontmoeten elkaar bij voorkeur virtueel, maar persoonlijk overleg bij ons op kantoor is ook mogelijk. Heb je moeite om je te verplaatsen? Dan komen wij naar jou toe.